.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نديمي و قهرماني گزينه هاي استانداري بوشهر !
نماینده بوشهر :از صبح امروز حجت الاسلام موسی پور معاون پارلمانی وزارت کشور تماس هایی با نمایندگان استان و بنده داشته و تاکید کرده ندیمی نماینده سابق مجلس و مهندس «روح الله قهرماني چابك» استاندار فعلی گیلان به عنوان گزینه های وزارت کشور برای عهده دار شدن استانداری بوشهر مشخص شده اند.
نديمي و قهرماني گزينه هاي استانداري بوشهر !

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس هشتم گفت: یک نماینده سابق مجلس و استاندار فعلی گیلان گزینه های مد نظر وزارت کشور برای جایگزینی «علی افراتشه» هستند.

«غلامعلی میگلی نژاد» در گفتگو با «خلیج فارس» افزود: از صبح امروز حجت الاسلام موسی پور معاون پارلمانی وزارت کشور تماس هایی با نمایندگان استان و بنده داشته و تاکید کرده ندیمی نماینده سابق مجلس و مهندس «روح الله قهرماني چابك» استاندار فعلی گیلان به عنوان گزینه های وزارت کشور برای عهده دار شدن استانداری بوشهر مشخص شده اند.

میگلی نژاد ادامه داد: شناخت خاصی از ندیمی ندارم، ولی طی روزهای اخیر که شایعه حضور یک نیرو از شمال کشور در استانداری بوشهر منتشر شده بود، چند بار نام استاندار گیلان هم به گوشم رسيد.

وی ادامه داد: از وزارت کشور چندین بار تماس گرفته و خواستار آن شده اند تا نطر خود را در مورد یکی از این دو گزینه مطرح کنم، ضمن اینکه به نظرم با دو نماینده دیگر هم در این ارتباط تماس های متعددی برقرار شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.